LatviešuEnglishEspañol

Mazda 5 2006 vs Renault Espace 2002

 
Mazda 5
2006 - 2008
Renault Espace
2002 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis1.9 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS120 ZS
Griezes moments: 310 NM270 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.9 sekundes13.2 sekundes
Mazda 5 ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda 5 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Renault Espace, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Renault Espace. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.36.8
Reālais degvielas patēriņš: 7.1 l/100km7.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Renault Espace, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 5 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Renault Espace.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri83 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 950 km kombinētajā ciklā1220 km kombinētajā ciklā
1050 km ārpus pilsētas1430 km ārpus pilsētas
840 km ar reālo patēriņu1150 km ar reālo patēriņu
Renault Espace ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 140 mm175 mm
Dēļ augstāka klīrensa Renault Espace var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Espace modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 5 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Espace varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.50 m4.66 m
Platums: 1.76 m1.86 m
Augstums: 1.66 m1.73 m
Mazda 5 ir mazāks.
Mazda 5 ir par 16 cm īsāks nekā Renault Espace, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 5 ir par 7 cm zemāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 112 litri291 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 112 litri291 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1566 litri2860 litri
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Espace (par 179 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Espace (par 1294 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri11 metri
Mazda 5 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Renault Espace, tas nozīmē, ka ar Mazda 5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`2252`505
Drošība:
Kvalitāte:
augsta

zema
Mazda 5 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Espace nopietni defekti konstatēti apmēram 225 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 5, attiecīgi Mazda 5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 16001600
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 5 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Renault Espace ir
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks klīrenss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]