LatviešuEnglishEspañol

Mazda MX-5 2009 vs Toyota Auris 2009

 
Mazda MX-5
2009 - 2013
Toyota Auris
2009 - 2010
Virsbūve: KabrioletsHečbeks
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 126 ZS147 ZS
Griezes moments: 167 NM180 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.9 sekundes9.5 sekundes
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana.
Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 13 NM mazāks nekā Toyota Auris. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.06.6
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Auris ir labāka izvēle.
Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda MX-5 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 710 km kombinētajā ciklā830 km kombinētajā ciklā
900 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
Toyota Auris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Auris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 16 gadi18 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Auris varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda MX-5 2009 1.8 dzinējs: Dzinējam bieži vien raksturīgi nestabili tukšgaitas apgriezieni, tāpat mēdz būt problēmas ar termostatu.

Toyota Auris 2009 1.8 dzinējs: Īpašnieki bieži sūdzas par pārmērīgu eļļas patēriņu. Nosēdumi ieplūdes sistēmā un uz droseļvārsta bieži izraisa nestabilus tukšgaitas apgriezienus. Valvematic sistēmas kontrolieris ...  Vairāk par Toyota Auris 2009 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.72 m4.22 m
Platums: 1.72 m1.76 m
Augstums: 1.26 m1.52 m
Mazda MX-5 ir par 50 cm garāks nekā Toyota Auris, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 27 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 150 litri350 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu750 litri
Toyota Auris ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda MX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 200 litriem mazāks nekā Toyota Auris. Tas varētu liecināt, ka Mazda MX-5 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 10 metri10.4 metri
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Auris, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`375nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

vidēja
Mazda MX-5 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Toyota Auris nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): nav datu3000
Priekšrocības un trūkumi: Mazda MX-5 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Toyota Auris ir
  • jaudīgāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]