Mazda MX-5 2006 vs Alfa Romeo Spider 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 167 NM | 181 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
Alfa Romeo Spider ir dinamiskāka braukšana. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Alfa Romeo Spider, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā Alfa Romeo Spider. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 9.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda MX-5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo Spider dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda MX-5 2006 1.8 dzinējs: Dzinējam bieži vien raksturīgi nestabili tukšgaitas apgriezieni, tāpat mēdz būt problēmas ar termostatu. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.26 m | 1.32 m | |
Mazda MX-5 ir mazāks. Mazda MX-5 ir par 30 cm īsāks nekā Alfa Romeo Spider, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | 147 litri | |
Mazda MX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 3 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Spider. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11.2 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`680 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Alfa Romeo Spider ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|