Mazda MX-5 2006 vs Mazda MX-3 1994
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 188 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 8.5 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Mazda MX-3, savukārt griezes moments ir par 28 NM lielāks nekā Mazda MX-3. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mazda MX-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 var ietaupīt 270 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 520 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 700 km ārpus pilsētas | ||
Mazda MX-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda MX-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 400'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda MX-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda MX-5 2006 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda MX-5 2006 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.00 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.26 m | 1.31 m | |
Mazda MX-5 ir par 22 cm īsāks nekā Mazda MX-3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 150 litri | 289 litri | |
Mazda MX-3 ir vairāk vietas bagāžai. Mazda MX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 139 litriem mazāks nekā Mazda MX-3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.8 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda MX-3. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`540 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5400 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Mazda MX-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|