Mazda MX-5 2015 vs Hyundai Coupe 1997
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 9.8 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 17 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 var ietaupīt 345 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem mazāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda MX-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.92 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.24 m | 1.31 m | |
Mazda MX-5 ir par 43 cm īsāks nekā Hyundai Coupe, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda MX-5 ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 362 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.4 metri | 11 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem mazāks nekā Hyundai Coupe, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`215 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 19 000 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|