LatviešuEnglishEspañol

Mazda MX-5 2015 vs Mazda MX-5 2009

 
Mazda MX-5
2015 - 2018
Mazda MX-5
2009 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Benzīns1.8 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 131 ZS126 ZS
Griezes moments: 150 NM167 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.3 sekundes9.9 sekundes
Mazda MX-5 2015 ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda MX-5 2015 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Mazda MX-5 2009, taču griezes moments ir par 17 NM mazāks nekā Mazda MX-5 2009. Pateicoties lielākai jaudai Mazda MX-5 2015 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.07.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.2 l/100km8.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 2015 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-5 2015 var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-5 2015 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 830 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1020 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
800 km ar reālo patēriņu620 km ar reālo patēriņu
Mazda MX-5 2015 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.92 m4.72 m
Platums: 1.73 m1.72 m
Augstums: 1.24 m1.26 m
Mazda MX-5 2015 ir par 81 cm īsāks nekā Mazda MX-5 2009, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-5 2015 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 130 litri150 litri
Mazda MX-5 2015 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009.
Apgriešanās diametrs: 9.4 metri10 metri
Mazda MX-5 2015 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda MX-5 2009, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 2015 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`2151`375
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 20 800nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Mazda MX-5 ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Mazda MX-5 ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]