Mazda MX-5 2008 vs Volkswagen Polo 2018
Virsbūve: | Kabriolets | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 161 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 188 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.9 sekundes | 6.7 sekundes | |
Volkswagen Polo ir dinamiskāka braukšana. Mazda MX-5 dzinēja jauda ir par 39 ZS mazāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 132 NM mazāks nekā Volkswagen Polo. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | nav datu | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Polo) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.02 m | 4.05 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.75 m | |
Augstums: | nav datu | 1.44 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 305 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1079 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.6 metri | |
Mazda MX-5 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volkswagen Polo, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda MX-5 ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|