LatviešuEnglishEspañol

Mazda MX-6 1991 vs BMW 3 sērija 1992

 
Mazda MX-6
1991 - 2000
BMW 3 sērija
1992 - 1999
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 116 ZS150 ZS
Griezes moments: 173 NM190 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.4 sekundes9.9 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Mazda MX-6 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 17 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Mazda MX-6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.09.0
Reālais degvielas patēriņš: 9.0 l/100km9.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda MX-6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda MX-6 var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda MX-6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
660 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda MX-6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 520'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda MX-6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mazda 626Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.62 m4.43 m
Platums: 1.75 m1.71 m
Augstums: 1.31 m1.37 m
Mazda MX-6 ir lielāks, bet zemāks.
Mazda MX-6 ir par 19 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Mazda MX-6 ir par 6 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 404 litri435 litri
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda MX-6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 31 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Tas varētu liecināt, ka Mazda MX-6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10 metri
Mazda MX-6 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda MX-6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`5101`760
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
zema
Vidējā cena (€): 10003400
Priekšrocības un trūkumi: Mazda MX-6 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]