Mazda RX-8 2003 vs Mazda 323 1998
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 250 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 216 NM | 108 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes | 13.3 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 175 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 108 NM lielāks nekā Mazda 323. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 7.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 600 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 530 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
680 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 18 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.04 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.33 m | 1.40 m | |
Mazda RX-8 ir lielāks, bet zemāks. Mazda RX-8 ir par 29 cm garāks nekā Mazda 323, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 304 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
290 litri | nav datu | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem mazāks nekā Mazda 323. Tas varētu liecināt, ka Mazda RX-8 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 9.8 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mazda 323, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`510 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Mazda 323 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|