Mazda RX-8 2003 vs BMW 3 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 8.8 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.0 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 660 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs BMW 3 sērija 2007 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 3 sērija 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.40 m | |
Mazda RX-8 ir mazāks. Mazda RX-8 ir par 15 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
290 litri | nav datu | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|