Mazda RX-8 2003 vs BMW 6 sērija 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 6.7 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāka braukšana. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 66 ZS mazāka nekā BMW 6 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 6 sērija. Mazākas jaudas dēļ Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 9.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.0 l/100km | 11.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 6 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 6 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 160'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 6 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 6 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.37 m | |
Mazda RX-8 ir mazāks. Mazda RX-8 ir par 39 cm īsāks nekā BMW 6 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 450 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
290 litri | nav datu | |
BMW 6 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 160 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.4 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 6 sērija, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`820 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
BMW 6 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|