LatviešuEnglishEspañol

Mazda RX-8 2003 vs Mazda 323 1998

 
Mazda RX-8
2003 - 2008
Mazda 323
1998 - 2000
Virsbūve: KupejaHečbeks
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.3 Benzīns1.3 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 231 ZS75 ZS
Griezes moments: 211 NM108 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 6.4 sekundes13.3 sekundes
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā.
Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 156 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 103 NM lielāks nekā Mazda 323. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.9 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 11.47.4
Reālais degvielas patēriņš: 13.7 l/100km7.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 600 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6 litriem lielāks nekā Mazda 323.
Degvielas bākas tilpums: 61 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 530 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
680 km ārpus pilsētas800 km ārpus pilsētas
440 km ar reālo patēriņu640 km ar reālo patēriņu
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 160'000 km380'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 323 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 9 gadi18 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 323 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ...  Vairāk par Mazda RX-8 2003 1.3 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.43 m4.04 m
Platums: 1.77 m1.70 m
Augstums: 1.34 m1.40 m
Mazda RX-8 ir lielāks, bet zemāks.
Mazda RX-8 ir par 39 cm garāks nekā Mazda 323, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 6 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 290 litri304 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
290 litrinav datu
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem mazāks nekā Mazda 323. Tas varētu liecināt, ka Mazda RX-8 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri9.8 metri
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mazda 323, tas nozīmē, ka ar Mazda RX-8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7281`510
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 4000800
Priekšrocības un trūkumi: Mazda RX-8 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
Mazda 323 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]