Mazda RX-8 2008 vs Citroen C4 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 232 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 216 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.4 sekundes | 11.9 sekundes | |
Mazda RX-8 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda RX-8 dzinēja jauda ir par 122 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 69 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Mazda RX-8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.7 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.1 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.6 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda RX-8 var nākties iegādāties par 840 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda RX-8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.3 litriem lielāks nekā Citroen C4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 480 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
570 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda RX-8) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C4 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda RX-8 2008 1.3 dzinējs: Šis rotordzinējs ir visnotaļ specifisks un kaprīzs. Tas būs piemērots īstam entuziastam, kurš ir gatavs samierināties gan ar lielu degvielas un eļļas patēriņu, gan salīdzinoši biežiem ... Vairāk par Mazda RX-8 2008 1.3 dzinējs Citroen C4 2004 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Citroen C4 2004 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.46 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.46 m | |
Mazda RX-8 ir par 19 cm garāks nekā Citroen C4, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda RX-8 ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 215 litri | 314 litri | |
Citroen C4 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda RX-8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 99 litriem mazāks nekā Citroen C4. Tas varētu liecināt, ka Mazda RX-8 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Mazda RX-8 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Citroen C4. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`732 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 3800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda RX-8 ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|