Mercedes CLK 2005 vs Toyota Celica 2002
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 163 ZS | 192 ZS | |
| Griezes moments: | 240 NM | 180 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 7.4 sekundes | |
|
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Mercedes CLK dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Mercedes CLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 8.4 | |
| Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
| 700 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
| Mercedes CLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 12 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | Izmantots arī Toyota Corolla | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mercedes CLK dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.65 m | 4.35 m | |
| Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
| Augstums: | 1.41 m | 1.32 m | |
| Mercedes CLK ir par 30 cm garāks nekā Toyota Celica, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes CLK ir par 9 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
| Mercedes CLK apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLK var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 1`200 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 4200 | 2800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLK ir
|
Toyota Celica ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
