Mercedes CLK 2005 vs Toyota Celica 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mercedes CLK) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 7.4 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Mercedes CLK dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 160 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Mercedes CLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 8.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes CLK ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes CLK var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.32 m | |
Mercedes CLK ir par 30 cm garāks nekā Toyota Celica, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes CLK ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Mercedes CLK apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLK var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLK ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|