Mercedes E klase 2006 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 10.1 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Peugeot 407, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Peugeot 407. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 407 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Peugeot 407. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 407) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mercedes C klase | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C5, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.85 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.49 m | |
Mercedes E klase ir lielāks. Mercedes E klase ir par 9 cm garāks nekā Peugeot 407, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 690 litri | 407 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1950 litri | 1365 litri | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 283 litriem lielāks nekā Peugeot 407. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes E klase (par 585 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`360 | 2`183 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 407 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes E klase, attiecīgi Peugeot 407 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|