LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2007

 
Mercedes E klase
1999 - 2001
Mazda 6
2007 - 2010
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 136 ZS147 ZS
Griezes moments: 190 NM184 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11 sekundes9.9 sekundes
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana.
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.67.0
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 390 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 720 km kombinētajā ciklā910 km kombinētajā ciklā
950 km ārpus pilsētas1180 km ārpus pilsētas
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 580'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes CLK, Mercedes SLKIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda 6 2007 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ...  Vairāk par Mazda 6 2007 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.84 m4.76 m
Platums: 1.80 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Mercedes E klase ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 600 litri519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1920 litrinav datu
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 81 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri11.4 metri
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 6.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1901`905
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 630 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14002800
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 6 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]