Mercedes E klase 2001 vs Mazda 6 2007
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 147 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 184 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.9 sekundes | |
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 46 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 7.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Mazda 6 2007 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Mercedes E klase ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 600 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1920 litri | nav datu | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 81 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`220 | 1`905 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|