Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2007
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.5 sekundes | |
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1280 km ārpus pilsētas | ||
1060 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mercedes C klase | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Mercedes E klase ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 600 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1975 litri | nav datu | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 81 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.4 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`270 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|