LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2007

 
Mercedes E klase
1999 - 2002
Mazda 6
2007 - 2010
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 2.1 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 143 ZS140 ZS
Griezes moments: 315 NM330 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.2 sekundes10.5 sekundes
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana.
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.15.6
Reālais degvielas patēriņš: 7.2 l/100km6.6 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 980 km kombinētajā ciklā1140 km kombinētajā ciklā
1220 km ārpus pilsētas1280 km ārpus pilsētas
970 km ar reālo patēriņu960 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km390'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 9 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mercedes C klaseIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda 5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.84 m4.76 m
Platums: 1.80 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Mercedes E klase ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 600 litri519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1975 litrinav datu
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 81 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri11.4 metri
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mazda 6.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`2702`035
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14002800
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 6 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]