LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2007

 
Mercedes E klase
1999 - 2002
Mazda 6
2007 - 2010
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 2.8 Benzīns2.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: Divrindu ķēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 204 ZS170 ZS
Griezes moments: 270 NM226 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes8 sekundes
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 44 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 11.28.1
Reālais degvielas patēriņš: 11.0 l/100km8.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.1 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 465 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 620 km kombinētajā ciklā790 km kombinētajā ciklā
630 km ar reālo patēriņu730 km ar reālo patēriņu
Mazda 6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 450'000 km480'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mercedes SLIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda Tribute
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.84 m4.76 m
Platums: 1.80 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Mercedes E klase ir par 8 cm garāks nekā Mazda 6, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 600 litri519 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1975 litrinav datu
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 81 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri10.8 metri
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`280nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14002800
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • jaudīgāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 6 ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]