LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2008

 
Mercedes E klase
1999 - 2002
Mazda 6
2008 - 2010
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 3.2 Dīzelis3.7 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Mercedes E klase) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mazda 6) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 197 ZS272 ZS
Griezes moments: 470 NM365 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.8 sekundesn/a sekundes
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 75 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 105 NM lielāks nekā Mazda 6.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.911.0
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle.
Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.1 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase var ietaupīt 465 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 880 km kombinētajā ciklā630 km kombinētajā ciklā
1180 km ārpus pilsētas740 km ārpus pilsētas
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 4 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mercedes S klaseIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.84 m4.92 m
Platums: 1.80 m1.84 m
Augstums: 1.50 m1.44 m
Mercedes E klase ir mazāks, bet augstāks.
Mercedes E klase ir par 8 cm īsāks nekā Mazda 6, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 600 litri470 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1975 litrinav datu
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem lielāks nekā Mazda 6. Iespējams, Mazda 6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri10.8 metri
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`320nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14002800
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 6 ir
  • jaudīgāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]