Mercedes E klase 1999 vs Mazda 6 2008
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.2 Benzīns | 3.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 272 ZS | |
Griezes moments: | 315 NM | 365 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | n/a sekundes | |
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Mazda 6. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.6 | 11.0 | |
Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 740 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes ML, Chrysler Crossfire | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.92 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Mercedes E klase ir mazāks, bet augstāks. Mercedes E klase ir par 8 cm īsāks nekā Mazda 6, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 600 litri | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1920 litri | nav datu | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem lielāks nekā Mazda 6. Iespējams, Mazda 6 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.8 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`360 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klase nopietni defekti konstatēti apmēram 265 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|