Mercedes E klase 1989 vs Audi 100 1988
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 69 ZS | |
Griezes moments: | 126 NM | 123 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 17 sekundes | |
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Audi 100, savukārt griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Audi 100. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 7.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 80 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi 100) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 630'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 10 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.42 m | |
Mercedes E klase ir mazāks, bet augstāks. Mercedes E klase ir par 3 cm īsāks nekā Audi 100, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 644 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1920 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.6 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Audi 100, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Audi 100 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|