Mercedes E klase 1989 vs Mazda 626 1988
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 61 ZS | |
Griezes moments: | 126 NM | 121 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 20.8 sekundes | |
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 626. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 60 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 630'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 20 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 626 1988 2.0 dzinējs: Dzinējs ir vienkāršs un uzticams | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.46 m | |
Mercedes E klase ir lielāks. Mercedes E klase ir par 17 cm garāks nekā Mazda 626, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 626. | |||
Pilna masa (kg): | 1`500 | 945 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6600 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mazda 626 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|