Mercedes E klase 1992 vs Audi 100 1988
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 12.8 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Audi 100, savukārt griezes moments ir par 18 NM lielāks nekā Audi 100. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 9.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 10.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Audi 100, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Audi 100. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Audi 100 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi 100) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 580'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes CLK, Mercedes SLK | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.42 m | |
Mercedes E klase ir mazāks, bet augstāks. Mercedes E klase ir par 3 cm īsāks nekā Audi 100, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 644 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1920 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.6 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Audi 100, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Audi 100 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|