LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 1989 vs Mazda 626 1988

 
Mercedes E klase
1989 - 1993
Mazda 626
1988 - 1992
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.5 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 94 ZS61 ZS
Griezes moments: 158 NM121 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17.6 sekundes20.8 sekundes
Mercedes E klase ir dinamiskāks braukšanā.
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 33 ZS lielāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 37 NM lielāks nekā Mazda 626. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.76.9
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle.
Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 626, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 72 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 930 km kombinētajā ciklā860 km kombinētajā ciklā
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 630'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 16 gadi20 gadi
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Mercedes E klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda 626 1988 2.0 dzinējs: Dzinējs ir vienkāršs un uzticams

Izmēri

Garums: 4.76 m4.59 m
Platums: 1.74 m1.69 m
Augstums: 1.49 m1.46 m
Mercedes E klase ir lielāks.
Mercedes E klase ir par 17 cm garāks nekā Mazda 626, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri10.8 metri
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 626.
Pilna masa (kg): 2`100945
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
augsta

virs vidējās
Mercedes E klase ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 66002200
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • mazāk defektu
Mazda 626 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]