Mercedes E klase 2009 vs Toyota Camry 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 179 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 232 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | n/a sekundes | |
Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Toyota Camry, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Toyota Camry. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 9.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Toyota Camry, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Camry) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Camry dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes SLK | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota RAV4, Lexus ES | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Camry varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Camry 2009 2.5 dzinējs: 2,5 litru 2AR-FE dzinējs aizstāja agrāko 2,4 litru AZ sēriju un tiek uzskatīts par ļoti uzticamu un ilglaicīgu dzinēju, ko bieži dēvē par "miljonnieku". Tomēr, lai nodrošinātu tā ilgmūžību, ... Vairāk par Toyota Camry 2009 2.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase ir par 5 cm garāks nekā Toyota Camry, par 3 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 410 litri | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem lielāks nekā Toyota Camry. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Toyota Camry. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9600 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Toyota Camry ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|