Mercedes G klase 2000 vs Isuzu Rodeo 1998
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.2 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mercedes G klase) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Isuzu Rodeo) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 205 ZS | |
Griezes moments: | 540 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | n/a sekundes | |
Mercedes G klase dzinēja jauda ir par 19 ZS lielāka nekā Isuzu Rodeo, savukārt griezes moments ir par 250 NM lielāks nekā Isuzu Rodeo. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 12.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes G klase ir labāka izvēle. Mercedes G klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Isuzu Rodeo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes G klase var ietaupīt 225 litrus degvielas. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML | Izmantots arī Opel Frontera | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes G klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes G klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mercedes G klase 2000 3.0 dzinējs: Uzticams un tajā pašā laikā dinamisks motors. Bieži novērojamas eļļas noplūdes, mēdz būt problēmas ar motora kartera ventilāciju. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.93 m | 1.68 m | |
Mercedes G klase ir par 15 cm garāks nekā Isuzu Rodeo, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes G klase ir par 25 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 933 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2297 litri | |
Isuzu Rodeo ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mercedes G klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 453 litriem mazāks nekā Isuzu Rodeo. Tas varētu liecināt, ka Mercedes G klase vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 13.26 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 39 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes G klase ir
|
Isuzu Rodeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|