Mercedes G klase 2002 vs Mitsubishi Pajero 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 17.8 sekundes | |
Mercedes G klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes G klase dzinēja jauda ir par 56 ZS lielāka nekā Mitsubishi Pajero, savukārt griezes moments ir par 160 NM lielāks nekā Mitsubishi Pajero. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes G klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.9 | 10.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.0 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi Pajero ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes G klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mitsubishi Pajero, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes G klase var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes G klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Mitsubishi Pajero. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 96 litri | 71 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes G klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 30 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML | Izmantots arī Mitsubishi L 200 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes G klase dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.21 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.93 m | 1.84 m | |
Mercedes G klase ir mazāks, bet augstāks. Mercedes G klase ir par 5 cm īsāks nekā Mitsubishi Pajero, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes G klase ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.6 metri | |
Mercedes G klase apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mitsubishi Pajero, tas nozīmē, ka ar Mercedes G klase var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`850 | 2`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 3800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes G klase ir
|
Mitsubishi Pajero ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|