Mercedes ML 2001 vs Isuzu Trooper 2000
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 163 ZS | 159 ZS | |
| Griezes moments: | 400 NM | 333 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 16.5 sekundes | |
|
Mercedes ML ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes ML dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Isuzu Trooper, savukārt griezes moments ir par 67 NM lielāks nekā Isuzu Trooper. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes ML sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 11.2 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes ML ir labāka izvēle. Mercedes ML degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Isuzu Trooper, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes ML var ietaupīt 255 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | 85 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 1030 km ārpus pilsētas | 970 km ārpus pilsētas | ||
| Mercedes ML ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes ML dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes G klase | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes ML varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mercedes ML dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.64 m | 4.80 m | |
| Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.82 m | 1.84 m | |
| Mercedes ML ir par 16 cm īsāks nekā Isuzu Trooper, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes ML ir par 2 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1190 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2746 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 9.9 metri | |
| Mercedes ML apgriešanās diametrs ir par 2 metriem lielāks nekā Isuzu Trooper, tas nozīmē, ka ar Mercedes ML var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 3`500 | 2`810 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3000 | 5400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes ML ir
|
Isuzu Trooper ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
