Mercedes S klase 1993 vs Chrysler Concorde 1993
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.4 Dīzelis | 3.3 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mercedes S klase) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Chrysler Concorde) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | n/a sekundes | |
Mercedes S klase dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Chrysler Concorde, taču griezes moments ir par 65 NM lielāks nekā Chrysler Concorde. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.7 | 10.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes S klase ir labāka izvēle. Mercedes S klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Chrysler Concorde, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes S klase var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
Mercedes S klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Chrysler Concorde) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes S klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mercedes G klase | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Chrysler Grand Voyager, Chrysler Voyager, Dodge Grand Caravan | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chrysler Concorde varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.11 m | 5.15 m | |
Platums: | 1.89 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.43 m | |
Mercedes S klase ir par 4 cm īsāks nekā Chrysler Concorde, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes S klase ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 473 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`100 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes S klase ir
|
Chrysler Concorde ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|