Mercedes SLK 1996 vs Alfa Romeo Spider 2001
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 136 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 190 NM | 181 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 8.5 sekundes | |
|
Alfa Romeo Spider ir dinamiskāka braukšana. Mercedes SLK dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Alfa Romeo Spider, taču griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Alfa Romeo Spider. Mazākas jaudas dēļ Mercedes SLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 9.2 | |
| Mercedes SLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes SLK var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 580 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
| 760 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
| Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes SLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 580'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes SLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes CLK | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo Spider varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.00 m | 4.28 m | |
| Platums: | 1.72 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.29 m | 1.32 m | |
|
Mercedes SLK ir mazāks. Mercedes SLK ir par 28 cm īsāks nekā Alfa Romeo Spider, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes SLK ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 145 litri | 110 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
348 litri | nav datu | |
|
Mercedes SLK ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mercedes SLK bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem lielāks nekā Alfa Romeo Spider. Iespējams, Alfa Romeo Spider vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.2 metri | |
| Mercedes SLK apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Alfa Romeo Spider, tas nozīmē, ka ar Mercedes SLK var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`530 | 1`630 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3000 | 7200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes SLK ir
|
Alfa Romeo Spider ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
