Mitsubishi ASX 2017 vs Renault Captur 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 154 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 8.2 sekundes | |
Renault Captur ir dinamiskāka braukšana. Mitsubishi ASX dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Renault Captur, savukārt griezes moments ir par 96 NM mazāks nekā Renault Captur. Mazākas jaudas dēļ Mitsubishi ASX sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 5.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Renault Captur, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi ASX var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Mitsubishi ASX ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 190 mm | 170 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mitsubishi ASX var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mitsubishi ASX modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Captur dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Captur 2018 1.3 dzinējs: Dzinējs ir diezgan uzticams, taču problēmu gadījumā rezerves daļu un remonta pieejamība var būt problemātiska. Degvielas patēriņš ir samērīgs, kā arī dzinējs nav pārāk prasīgs pret ... Vairāk par Renault Captur 2018 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.12 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.57 m | |
Mitsubishi ASX ir par 17 cm garāks nekā Renault Captur, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mitsubishi ASX ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 384 litri | 309 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1219 litri | 1235 litri | |
Mitsubishi ASX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 75 litriem lielāks nekā Renault Captur. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Captur (par 16 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
Mitsubishi ASX apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Renault Captur. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mitsubishi ASX nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 600 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi ASX ir
|
Renault Captur ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|