Mitsubishi ASX 2012 vs Dacia Duster 2010
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 107 ZS | |
| Griezes moments: | 300 NM | 240 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.8 sekundes | |
| Mitsubishi ASX dzinēja jauda ir par 43 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.3 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi ASX var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Dacia Duster. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
| 1200 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
| 900 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
| Mitsubishi ASX ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Klīrenss: | 170 mm | 210 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Dacia Duster var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Dacia Duster modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no trīs Dacia Duster 2010 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
| Dacia Duster 2010 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Dacia Duster 2010 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.30 m | 4.32 m | |
| Platums: | 1.77 m | 1.82 m | |
| Augstums: | 1.63 m | 1.63 m | |
|
Mitsubishi ASX ir mazāks. Mitsubishi ASX ir par 2 cm īsāks nekā Dacia Duster, par 5 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 384 litri | 475 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1219 litri | 1604 litri | |
|
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Mitsubishi ASX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 91 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 385 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
| Mitsubishi ASX apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`060 | 1`755 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | zema | |
| Mitsubishi ASX ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Duster nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Mitsubishi ASX, attiecīgi Mitsubishi ASX kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 10 800 | 5400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi ASX ir
|
Dacia Duster ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
