Mitsubishi ASX 2012 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12.2 sekundes | |
Mitsubishi ASX dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi ASX var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Mitsubishi ASX ir par 3 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi ASX ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 384 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1219 litri | 1604 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mitsubishi ASX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Tas varētu liecināt, ka Mitsubishi ASX vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 385 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Mitsubishi ASX apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi ASX var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi ASX ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|