Mitsubishi L 200 2015 vs Toyota Hilux 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 181 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 430 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | n/a sekundes | |
Mitsubishi L 200 dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 80 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi L 200 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Hilux varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Hilux 2017 2.8 dzinējs: 1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un ... Vairāk par Toyota Hilux 2017 2.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.21 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Mitsubishi L 200 ir mazāks. Mitsubishi L 200 ir par 13 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi L 200 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`850 | 3`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 14 400 | 26 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi L 200 ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|