Mitsubishi L 200 2018 vs Land Rover Defender 2019
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 430 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.3 sekundes | |
Mitsubishi L 200 dzinēja jauda ir par 50 ZS mazāka nekā Land Rover Defender, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Land Rover Defender. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 7.7 | |
Mitsubishi L 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Land Rover Defender, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi L 200 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1160 km kombinētajā ciklā | |
Land Rover Defender ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 205 mm | 900 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Land Rover Defender var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi L 200 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Mitsubishi ASX | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Jaguar XF, Land Rover Range Rover Evoque, Jaguar E-Pace | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Land Rover Defender dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.31 m | 5.02 m | |
Platums: | 1.82 m | 2.01 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.97 m | |
Mitsubishi L 200 ir par 29 cm garāks nekā Land Rover Defender, par 19 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi L 200 ir par 19 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 1061 litri | 231 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 231 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 1061 litri | 972 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2233 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Mitsubishi L 200 (par 89 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 13.1 metri | |
Mitsubishi L 200 apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem mazāks nekā Land Rover Defender, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi L 200 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 3`215 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 30 000 | 68 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi L 200 ir
|
Land Rover Defender ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|