Mitsubishi Lancer Evolution 1999 vs Ford Focus 2014
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 280 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 373 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 4.9 sekundes | 9.4 sekundes | |
Mitsubishi Lancer Evolution ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi Lancer Evolution dzinēja jauda ir par 130 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 171 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi Lancer Evolution sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.0 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Mitsubishi Lancer Evolution degvielas patēriņš uz 100 km ir par 6.3 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi Lancer Evolution var nākties iegādāties par 945 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 380 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 15 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mitsubishi Lancer Evolution varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mitsubishi Lancer Evolution dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.35 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.51 m | |
Mitsubishi Lancer Evolution ir mazāks. Mitsubishi Lancer Evolution ir par 21 cm īsāks nekā Ford Focus, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi Lancer Evolution ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 476 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1502 litri | |
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Mitsubishi Lancer Evolution bagāžas nodalījuma tilpums ir par 56 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`445 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 30 800 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi Lancer Evolution ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|