Mitsubishi Outlander 2010 vs Hyundai Santa FE 2012
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 177 ZS | 197 ZS | |
| Griezes moments: | 380 NM | 421 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.1 sekundes | |
| Mitsubishi Outlander dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Hyundai Santa FE, savukārt griezes moments ir par 41 NM mazāks nekā Hyundai Santa FE. Neskatoties uz mazāku jaudu Mitsubishi Outlander sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.7 l/100km | |
| 
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi Outlander ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi Outlander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mitsubishi Outlander var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi Outlander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE.  | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
| 1130 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
| 750 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi Outlander dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi L 200, Mitsubishi ASX | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Sorento, Kia Carnival, Hyundai Grandeur | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Santa FE varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Hyundai Santa FE 2012 2.2 dzinējs: 2009. gadā Hyundai-Kia prezentēja jauno R sērijas dīzeļdzinēju paaudzi. 2.2 litru versija bija aprīkota ar čuguna bloku, alumīnija 16 vārstu cilindru galvu ar hidrauliskajiem kompensatoriem un Bosch CP4 Common Rail degvielas sistēmu ar ...  Vairāk par Hyundai Santa FE 2012 2.2 dzinējs  | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.67 m | 4.69 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.88 m | |
| Augstums: | 1.68 m | 1.68 m | |
| 
Mitsubishi Outlander ir mazāks. Mitsubishi Outlander ir par 3 cm īsāks nekā Hyundai Santa FE, par 8 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.  | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 774 litri | 585 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
1691 litri | 1570 litri | |
| 
Mitsubishi Outlander ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mitsubishi Outlander bagāžas nodalījuma tilpums ir par 189 litriem lielāks nekā Hyundai Santa FE. Iespējams, Hyundai Santa FE vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mitsubishi Outlander (par 121 litriem).  | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
| Mitsubishi Outlander apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
| Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`510 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās  | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 5000 | 11 400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Mitsubishi Outlander ir    
    
  | 
Hyundai Santa FE ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
