Nissan Leaf 2017 vs Seat Toledo 2013
| Salīdzināt elektrisko transportlīdzekli (EV) ar iekšdedzes dzinēju (ICE) ir sarežģīts uzdevums, taču mēģinām to izdarīt. | |||
|---|---|---|---|
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
| Dzinējs: | Elektrisks | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 75 ZS | |
| Griezes moments: | 320 NM | 112 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 13.9 sekundes | |
|
Nissan Leaf ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Leaf dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Seat Toledo, savukārt griezes moments ir par 208 NM lielāks nekā Seat Toledo. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Leaf sasniedz 100 km/h ātrumu par 6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Patēriņš: | 20.6 kWh/100km | 5.9 l/100km | |
| Degvielas izmaksas uz 100km: | 6.20 € pie€/kWh | 16.80 € pie€/l | |
| Mainiet augstāk norādītās degvielas cenas par vienību, lai precizētu aprēķinu. | |||
| Nobraukums ar vienu uzpildi: | 324 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.48 m | 4.48 m | |
| Platums: | 1.79 m | 1.71 m | |
| Augstums: | 1.54 m | 1.46 m | |
| Nissan Leaf un Seat Toledo garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 550 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1161 litri | nav datu | |
|
Seat Toledo ir vairāk vietas bagāžai. Nissan Leaf bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā Seat Toledo. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
| Nissan Leaf apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Seat Toledo, tas nozīmē, ka ar Nissan Leaf var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`995 | 1`595 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 16 200 | 6800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Leaf ir
|
Seat Toledo ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
