Nissan Navara 2019 vs Toyota Hilux 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10.7 sekundes | |
Toyota Hilux ir dinamiskāka braukšana. Nissan Navara dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Toyota Hilux, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Toyota Hilux. Mazākas jaudas dēļ Nissan Navara sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 80 litri | |
680 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 223 mm | 293 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs: 1GD-FTV dīzeļdzinēju Toyota ieviesa 2015. gadā, lai risinātu agrākās KD sērijas trūkumus, piemēram, augstu trokšņa līmeni, zemu veiktspēju, degvielas patēriņu, ekoloģiskās prasības un ... Vairāk par Toyota Hilux 2020 2.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.83 m | 1.82 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Navara un Toyota Hilux garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | 13.4 metri | |
Nissan Navara apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Nissan Navara var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`250 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 30 800 | 37 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Navara ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|