Nissan Patrol 1998 vs Land Rover Discovery 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Divrindu ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 137 ZS | |
Griezes moments: | 252 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18.4 sekundes | 15.3 sekundes | |
Land Rover Discovery ir dinamiskāka braukšana. Nissan Patrol dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Land Rover Discovery, savukārt griezes moments ir par 48 NM mazāks nekā Land Rover Discovery. Mazākas jaudas dēļ Nissan Patrol sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.2 | 9.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 12.4 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Land Rover Discovery ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Land Rover Discovery, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Patrol var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Land Rover Discovery. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 95 litri | 95 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Land Rover Discovery ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - Pastāvīgs 4WD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Land Rover Discovery dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Land Rover Defender | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Land Rover Discovery varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Nissan Patrol dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.96 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.86 m | 1.94 m | |
Nissan Patrol ir par 26 cm garāks nekā Land Rover Discovery, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Patrol ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 605 litri | 1290 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1970 litri | |
Land Rover Discovery ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Patrol bagāžas nodalījuma tilpums ir par 685 litriem mazāks nekā Land Rover Discovery. Tas varētu liecināt, ka Nissan Patrol vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 11.9 metri | |
Nissan Patrol apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Land Rover Discovery. | |||
Pilna masa (kg): | 2`700 | 2`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9800 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Patrol ir
|
Land Rover Discovery ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|