Nissan Patrol 2000 vs Jeep Cherokee 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 323 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.9 sekundes | 12.6 sekundes | |
Jeep Cherokee ir dinamiskāka braukšana. Nissan Patrol dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Jeep Cherokee, taču griezes moments ir par 37 NM mazāks nekā Jeep Cherokee. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan Patrol sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.7 l/100km | 10.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Jeep Cherokee ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Jeep Cherokee, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Patrol var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Jeep Cherokee. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 95 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Patrol ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jeep Cherokee dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 26 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Nissan Terrano | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Chrysler Grand Voyager, Chrysler Voyager | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Jeep Cherokee dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.01 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.93 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.86 m | 1.87 m | |
Nissan Patrol ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Nissan Patrol ir par 57 cm garāks nekā Jeep Cherokee, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Patrol ir par 1 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 607 litri | 820 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 607 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 820 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1998 litri | 1950 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Patrol (par 48 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 10.9 metri | |
Nissan Patrol apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem lielāks nekā Jeep Cherokee, tas nozīmē, ka ar Nissan Patrol var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`080 | 2`540 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 9600 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Patrol ir
|
Jeep Cherokee ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|