Nissan Patrol 2004 vs Land Rover Freelander 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.2 sekundes | 9.5 sekundes | |
Land Rover Freelander ir dinamiskāka braukšana. Nissan Patrol dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Land Rover Freelander, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Land Rover Freelander. Mazākas jaudas dēļ Nissan Patrol sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.5 l/100km | 9.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Land Rover Freelander ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.6 litriem lielāks nekā Land Rover Freelander, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Patrol var nākties iegādāties par 540 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Land Rover Freelander. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 95 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Land Rover Freelander dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Nissan Terrano | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Jaguar XF, Land Rover Range Rover Evoque | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Land Rover Freelander dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.91 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.74 m | |
Nissan Patrol ir lielāks. Nissan Patrol ir par 8 cm garāks nekā Land Rover Freelander, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Patrol ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 605 litri | 755 litri | |
Land Rover Freelander ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Patrol bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Land Rover Freelander. Tas varētu liecināt, ka Nissan Patrol vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11.6 metri | |
Nissan Patrol apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem mazāks nekā Land Rover Freelander, tas nozīmē, ka ar Nissan Patrol var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`505 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Patrol ir
|
Land Rover Freelander ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|