Nissan Qashqai 2010 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 12.2 sekundes | |
Nissan Qashqai un Peugeot 3008 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Nissan Qashqai sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Qashqai ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Qashqai degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Qashqai var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Qashqai degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1320 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
1120 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Qashqai ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C5, Peugeot 207, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Qashqai varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Nissan Qashqai 2010 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Nissan Qashqai 2010 1.5 dzinējs Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs: Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas ... Vairāk par Peugeot 3008 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.64 m | |
Nissan Qashqai ir par 7 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Qashqai ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 388 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1513 litri | 1604 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Qashqai bagāžas nodalījuma tilpums ir par 44 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Tas varētu liecināt, ka Nissan Qashqai vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 91 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Nissan Qashqai apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Nissan Qashqai var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`930 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6200 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Qashqai ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|