Nissan X-Trail 2010 vs Volvo XC60 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 215 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 440 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 8.3 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 65 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 120 NM mazāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Volvo XC60 2013: Šim Volvo ir Haldex V paaudzes proaktīvā automātiskā četru riteņu piedziņa. Tā analizē informāciju no ABS un dzinēja vadības bloka un nepieciešamības gadījumā var palielināt spiedienu uz daudz disku sajūgu, lai to ātrāk iedarbinātu. Normālas braukšanas laikā griezes momenta sadalījums ir 100 % uz priekšējo piedziņu un nav griezes momenta uz aizmugurējo. Ja tiek konstatēta riteņu buksēšana, griezes moments var tikt sadalīts vienmērīgi starp asīm (50% pret 50%). | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | Izmantots arī Volvo XC70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un ... Vairāk par Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Nissan X-Trail ir mazāks. Nissan X-Trail un Volvo XC60 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1455 litri | |
Nissan X-Trail bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Volvo XC60. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.7 metri | |
Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Volvo XC60, tas nozīmē, ka ar Nissan X-Trail var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`270 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 8000 | 13 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.0/10 | 8.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|