Nissan X-Trail 2010 vs Subaru Forester 2011
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
| Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 147 ZS | |
| Griezes moments: | 320 NM | 350 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 10.4 sekundes | |
| Subaru Forester ir dinamiskāka braukšana. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Subaru Forester, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Subaru Forester. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
| Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 6.3 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 6.9 l/100km | |
| Degvielas patēriņa ziņā Subaru Forester ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Subaru Forester, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan X-Trail var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Subaru Forester. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
| 1100 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
| 800 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
| Subaru Forester ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
| Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 17 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Subaru Outback, Subaru Legacy | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Nissan X-Trail dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un ...  Vairāk par Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs | |||
| Izmēri | |||
| Garums: | 4.64 m | 4.56 m | |
| Platums: | 1.79 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.70 m | 1.70 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan X-Trail ir par 8 cm garāks nekā Subaru Forester, par 1 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 450 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus | 1773 litri | nav datu | |
| Nissan X-Trail ir lielāka bagāžas ietilpība. Nissan X-Trail bagāžas nodalījuma tilpums ir par 29 litriem lielāks nekā Subaru Forester. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.6 metri | |
| Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Subaru Forester. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`050 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
| Subaru Forester ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan X-Trail nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Subaru Forester, attiecīgi Subaru Forester kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 8000 | 3800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | Nissan X-Trail ir 
 | Subaru Forester ir 
 | |
| 
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         | |||
