Nissan X-Trail 2010 vs Hyundai Tucson 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 13.8 sekundes | |
Nissan X-Trail ir dinamiskāks braukšanā. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 38 ZS lielāka nekā Hyundai Tucson, savukārt griezes moments ir par 75 NM lielāks nekā Hyundai Tucson. Pateicoties lielākai jaudai Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan X-Trail ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan X-Trail var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan X-Trail ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Hyundai Santa FE, Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs: Dzinējam ir laba jaudas attiecība pret degvielas patēriņu, pie rūpīgas apkopes tas ir diezgan ilgmūžīgs. Problēmas šiem dzinējiem visbiežāk ir ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu un ... Vairāk par Nissan X-Trail 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.73 m | |
Nissan X-Trail ir par 32 cm garāks nekā Hyundai Tucson, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan X-Trail ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 644 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1773 litri | nav datu | |
Hyundai Tucson ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan X-Trail bagāžas nodalījuma tilpums ir par 165 litriem mazāks nekā Hyundai Tucson. Tas varētu liecināt, ka Nissan X-Trail vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.8 metri | |
Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Hyundai Tucson, tas nozīmē, ka ar Nissan X-Trail var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`210 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai Tucson ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan X-Trail, attiecīgi Hyundai Tucson varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 8600 | 3400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.0/10 | 7.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Hyundai Tucson ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|