Opel Agila 2000 vs Nissan Almera Tino 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Benzīna (Opel Agila) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Nissan Almera Tino) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Divrindu ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 110 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 12.5 sekundes | |
Nissan Almera Tino ir dinamiskāka braukšana. Opel Agila dzinēja jauda ir par 39 ZS mazāka nekā Nissan Almera Tino, savukārt griezes moments ir par 120 NM mazāks nekā Nissan Almera Tino. Mazākas jaudas dēļ Opel Agila sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.4 | |
Opel Agila degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Nissan Almera Tino, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Agila var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
710 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Almera Tino ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Corsa | Izmantots arī Nissan Almera | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Agila varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.62 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.61 m | |
Opel Agila ir mazāks, bet augstāks. Opel Agila ir par 76 cm īsāks nekā Nissan Almera Tino, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Agila ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
595 litri | 1950 litri | |
Nissan Almera Tino ir vairāk vietas bagāžai. Opel Agila bagāžas nodalījuma tilpums ir par 190 litriem mazāks nekā Nissan Almera Tino. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Almera Tino (par 1355 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.4 metri | |
Opel Agila apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Nissan Almera Tino, tas nozīmē, ka ar Opel Agila var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`345 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Agila ir
|
Nissan Almera Tino ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|